همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

فیتیله****** تولد دوست عزیزم مینا جون**‌نامه ی همیشگی**نظر؟؟؟؟

سلام.. اول اول اول تولد  دوست عزیزم مینا جون رو بهش تبریک میگم.. یک دختر مهربون و خوش قلب.. از خدا برات قشنگترینها رو ارزو میکنم  مینای من این عروسک خوشگل تقدیم به تو..

  

 و بعد بگم که چهار شنبه ی گذشته روز جهانی کودک بود.. کوچولوهایی که  لطف میکنید و بهم سر میزنید روزتون مبارک باشه فرشته های کوچولوی خونه ها.. دوستتون دارم.. معین  که این چند روز حسابی تمام پارکهای شهر رو دور زد ویه هدیه هم از مامان و باباش  گرفت یه موتور خوشگل با کلی مخلفات 

  باز هم از شما به خاطر این همه محبتتون تشکر میکنم و یک راست میرم سراغ تکرار متن نامه... 

(( برای تایید نامه))دوستانی که از وبلاگم بازدید میکنند در صورت تمایل در یک کامنت با ذکر نام،( در صورت تمایل نام خانوادگی و سن و شهر محل سکونتشون) رو برام بنویسند  

و در نهایت متن نامه به همراه اسامی و مشخصات برای مدیریت شبکه ارسال بشه..( توجه کنید ترجیحا  نام خانوادگی،سن و شهر محل سکونت نوشته بشه) چون امکان داره ذکر فقط نام زیاد مسمر ثمر نباشه..خوب حالا دوباره متن نامه رو براتون میزارم : 

مدیریت محترم گروه کودک شبکه دو سیما  باسلام احتراما"، اینجانبان طرفداران برنامه زنده ( فیتیله جمعه تعطیله) بدینوسیله درخواست داریم زمان برنامه های بین آیتم های نمایشی  این برنامه کوتاه تر شود، در این باره چندین نکته ضروری به نظر می رسه که در ادامه به حضور معروض می دارد:  

۱: این برنامه اگرچه در ردیف برنامه ای کودک قرار گرفته و در چنین ساعاتی پخش می شود ، اما واقعیت این است که بزرگسالان متعددی رانیز به خود جذب نموده است. لذا این برنامه از قالب یک برنامه خانوادگی شده است .که سعی دارد خرد و بزرگ را در کنار هم و درفضای گرم خانواده ساعتی سرگرم نماید.۲:طیف موجودبرنامه ایی که در میان آیتم های نمایشی این برنامه پخش می شود به هیچ وجه با فضای مذکور و اینکه این برنامه درصبح پخش می شود همخوانی ندارد.این برنامه عمدتا  از زمان پخشی حدود 20 دقیقه تا 30 دقیقه و ریتمی بسیار کند برخوردار ند که عملا تمام تلاش  اجراهای زنده این برنامه برای تزریق روحیه نشاط و شادابی در صبح به کودکان را از بین می برد و کودکان را بیشتر دچار خمودگی و بی حالی می کند .۳:باتوجه به دو نکته عمده مذکور خواهشمند است نسبت به تعدیل و کاهش زمان برنامه های کارتون و نمایش و مسابقه و .....که ما بین آیتم های نمایشی برنامه (فیتیله جمعه تعطیله)پخش می شود تجدیدنظر نموده و ازاین رهگذر بر فضای شادابی و نشاطی که این برنامه و بازیگران و دست اندرکارن آن ایجادمی کنند بیفزائید.بدیهی است اگر فرزندانمان درقالب شادو آموزنده این برنامه پای برنامه های خودی تلویزیون ملی کشور عزیزمان ایران بنشیندبه دستاوردهای بس عظیم دست یافته ایم که اجرا آن چه در دنیا و چه در آخرت بیشمار و ذی قیمت است  

میمونه اینکه دوباره صورت سوالات همیشگی و هفتگی وبلاگم رو بنویسم 

بهترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب.

ضعیفترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب... 

انتقادات وپیشنهادات کلی...  Image and video hosting by TinyPic خوب فیتیله امروز تو اصفهان  اجرا شد.. اصفهان نصف جهان.. من  دو سه باری اصفهان رفتم مردم مهمان نواز و حال و هوای قشنگی داره بی خود نیست که بهش میگن نصف جهان هر کی گفته گل گفته.. 

 خوب میریم سر اصل مطلب: اخبار فیتیله ای امروزو سه تا حیوون  خوندند.. اونم یه اقا شیره یه اقا بزه و یه اقا زرافه. از  جریان کیف اشتباهی پدر تو اداره تا بستی و جای پارک و مانتوی بی استین یه دانش اموز..  

این قاطینگا و پاتینگاه  عمو قناد رو تو اصفهانم ول نکردند برای اینکه تنها نباشه همرایش کردند.. حالا چند تا دیالوگ خوشمزه از این ایتم رو براتون مینویسم:این میزینینگا خوردنینگا.. مخیلینگا تعطیلینگا نه نه حرفمو پس میگیرم تو مختون بتنینگا بتنینگا...استاندارد چی بودینگا خوردنینگا؟؟؟؟؟ 

دو تا حیوون رفتند پیش یه دامپزشک مهربون اول کلاغه رو ویزیت کرد.. بزارید دیالوگهای بامزشو بنویسم براتون:قار قورت چطوره؟؟؟ قور قارت....اقای  دامپزشک مرغه میدونی چیکار کرده؟؟؟ نمیخوایی بدونی اون بوقلمون پشت سرت چی گفته؟؟؟نمیدونی الاغه پشت سر گاوه چی گفته!!!!!نفس بکش  رها کن:دار زار جار قار مار.. تو بیماری خبر چینی داری.. 

دو تا شرکت کننده ی فوق العاده خوشمزه تو مسابقه ی دویصت  سوالی فیتیله شرکت کردند.. بشنوید سوالات رو  و در مقابل جوابهای این دو تا شرکت کننده.. 

سوال اول:سبزی سرشار از اهن کلسیم فسفر برای رشد استخوان مفید است و جوابها:اسکیت؟؟؟استکان؟؟؟استبل؟؟ اسی اهن فروش؟؟ سپاهان؟؟اصفهان؟؟ و جواب  مجری:اسفناج.. 

سوال بعدی:سبزی حاوی گوگرد کلسیم پتاسیم اهن... و جوابهای شرکت کنندگان:ترقه تمشک تشتک تسمه پروانه ترشی؟؟؟؟؟؟؟؟ و جواب  مجری: تره  و .... ادامه داره اما دیگه همینقدرش کافیه..  

یه خواننده خیلی خوش صدا و خوش استیل ولی فقط یکم تپلی  یه اواز خیلی قشنگ خوند..اخی بیچاره میگفت چربی خون داره و فشارش هی بالا میره.. خدا شفاش بده حیف اون خواننده ی خوب. نیست؟؟؟؟

دو تا دلقک دو تا دوست؟؟؟ سر یک تخت خواب با هم کش مکش عجیبی داشتند کش مکش تمومی نداشت...................  خروس ه یهو گفت  قوقولی قوقو!!!!!!!!!!!!! اه صبح شده..   

اخ اخ بازم این دو تا برادر دو قلو اومدند .. خورشت خلال بادوم کرمانشاهی  غذای امروز اوناست.. 

چند تا دیلوگ از این ایتم:میریم ترمینال بلیط میگیریم یه سر یه ترمز یه تبر میخریم بزن درخت بادومو..  اینام خلال چوب بادومه!!!!خلالم به پیازت..یه لیمو امانی  از اون ور به خلالم.. یه سازه ی فضایی درست میکنیم..به نام پیاز اندر  بادوم..!!! اشپز بیچاره چی میشکه از دستشون..

بازم فیتیله تموم شد  ولی به قول عمو های مهربون رفتند اما بر میگردند..

مهربونا عزیزا  شرکت در نظر سنجی یادتون نره... اگه نامه رو تایید نکردید تاییدش یادتون نره ها.. منتظر نظرات گرمتون هستم..

نظرات 88 + ارسال نظر
شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام....
ظهرتون به خیر...
آخیییییییییییییییشششششششششششش
بالاخره امروز بعد از مدتها با فراغ بال نشستم فیتیله رو دیدم...
سمانه خانم قبل از هر چیز باز هم بابت نامه ازتون تشکر م یکنم
واقعا این کارتون ها بعضی هاشون مخرب و اعصاب خورد کنه...!
من قاطی می کنم چه برسه به بچه ها
از همه بدتر بچه ها دچار تناقض میشن
تنوع هم اصول داره همین جوری که نیست....هر چی دم دستمون اومد به خیال اینکه رنگ و بوی تازه ای داره بیاریم بدیم به خورد بچه هایی که انقدر حساس و اسیب پذیرند که معلوم نیست بعد ها چه بلایی سر ذهن تاثیر پذیرشون میذاره...

پس باز ازتون در خواست دارم به خاطر ذهن حساس و اینده ی معین و بچه های دیگه برای ارسال این نامه تلاشتونو بکنید
خسته نباشید...

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

و حالااااا
نظر فیتیله ای...
راستی برگذاری جشنواره کودکو به دوستان تئاتری ام تبریک میگم
چند تاشون رفته اند هنوز وقت نکردم ازشون اما ر بگیرم که چه خبرا بوده به هر حال امید وارم موفق ظاهر شده باشند
1.بهترین آیتم:آشپز فیتیله ای....
علت:دیالوگ های هماهنگ-جذاب-طنز آمیز
میزانسن خوب و فکر شده-و حرکات بدنی زیبایی که خیل یخوب طراحی شده بود
2.ضعیف ترین آیتم:دام پزشک
علت:نو اوری نداشت و دیالوگ هاش سجیده نبود.البته ضعیف نبود ها به نسبت همه ی کار ها یعمو های گل گفتم....

پیشنهادات:نحوه ب بیان اخبار فیتیله ای خیل یمناسب نیست.گاهی کلمات نا مفهوم است و سرعت بیانش هم زیاد است طوری که هم بازیگر ها اذیت می شوند و هم بچه ها متوجه متن نمی شوند.چون اگر به حرکات و عکس العمل بچه ها دقت می کردید خیلی به این بخش توجه نمی کردند.
تشکر از فیتیله:تشکر از یاد اوری جشنواره تئاتر اصفهان-بچه ها ی تئاتری خیلی اونجا زحمت می کشن و خوبه ازشون قدردانی کنیم . اینکه دعایی که برای هلیا کوچولو کردند.منم دعا میکنم خوب بشه هر چند نیم شناسمش ولی اسمش تو برنامه بود.راستی طراحی صحنه خیلییییییییی بهتر شده و اگر دقت کرده باشید حرکات عموها ازادانه تر بود-فضا روشن تر و جذاب تر بود-نور بهتر شده و انگا رهمه چیز روشن تر-رنگارنگ تر و زیبا تر شده بود.
سوال:عمو قناد یه هو کجا غیب شد؟!از قبل از اذان دیگه نبود!!


سلام خانومی.. ممنون بابت حضورت توجهت.. افتخار میکنم دوست هنرمندی مثل شما دارم.. یک فیلمساز بازیگر هنرمند.... در اینده ای نزدیک.. بهترینها رو برات ارزو میکنم..
بابت پیشنهادات و انتقادات و نظراتت بی نهایت ممنونم.
هیچ وقت تنهام نذار..
موفق باشی..
راستش برای منم سوال بود که عمو قناد یهو کجا رفتن؟؟ راستی معلومه دکوراتور های اصفهانی خیلی هنرمندند .. اخه به نظر خودمم هم نور پردازی و طراحیه صحنه فوق العاده بود..

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

روز جهانی کودک رو به همه ی بچه ها و همه ی کسانی که مثل من کودک درونشون زنده است تبریک میگم....
مامان سمانه-معین کوچولو-بابای معین...عمو ها یفیتله ای و ..........بچه های تئاتر کودک...
روزتون دوباره مبارک....!
تولد مینا جونم مبارک!

سمانه جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام.عسیسم.فکر کنم اولین نفرم.قرار بود برم بیرون.اما نرفتم.گفتم دیدن عمو ها واجب تره!!!!امروز خوب بود.آشپزا،دو نا دلقک هارو که خیلی دوست داشتم.قاطینگاوپاتینگاخواننده و در واقع همه قسمتاش.مخصوصا شعر وضو و دعا هایی که خوندن.خیلی دوست داشتم.آشپزا.
وقتی که باهم باشیم دنیا قشنگه/هی.هرکی دوست خوب داره خیلی زرنگههه.منم یه دوست خوب دارم مثل سمانه جونمممممممممم.دوست دارم

سلام خانومم. مرسی اخرش من کدومو بهترین بزارم؟؟
بابت این همه لطف ممنونم.. دوستت دارم..

فاطمه جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام سمانه جونم روز کودک رو به معین کوچولو تبریک میگم
خیلی خوبه که شما روز کودک به کوچولوتون هدیه میدید مامان من هم همیشه برام هدیه میخرید خیلی کیف داشت
اما نظرسنجی امروز
به نظرم نمایش قاطینگا و پاطینگا خیلی خوب و با مزه بود
اما کاش عموها موضوع سفره رو مطرح نمیکردن اخه دور سفره نشستن و جمع شدن همه ی اعضای خانواده دور هم از رسوم قدیمی ماست
میتونستن بگن بجه ها نباید وقتی دور سفره میشینن قوز کنن یا...
چون هنوزهم در خیلی از نقاط ایران خانواده ها دور سفره جمع میشن و با صمیمیتی که بینشون هست غذاشون خوشمزه تر به نظر میاد

امیدوارم جواب تمام سوالات رو داده باشم
تا بعد

سلام حبه ی انگور اقا گرگه.. خانومی یه اقا گرگه مگه بیشتر داریم که عاشق حبه ی انگور ناز نازیه.. ناز نکن عزیزم.. ناز نکن..
مرسی خانومی شما هم همیشه لطف داری و خیلی زود جواب سوالها رو برام مینویسی.. دوستت دارم.. راستی یکم در مورد تشریح مگس برام بیشتر توضیح بده.. مورچه رو هم میگی؟؟ مرسی..
خیلی دوستت دارم خانم مهندس درسته یا دکتر میشی کدومش؟؟

نرگس آهوی مهربون جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

دوباره سلام.

از دست این کامپیوترمون
آخه همش قاطی میکنه.
عکس میام بزارم قاطی میکنه.الآن هم تقریبا چند دقیقه ای میشه که زدم توی اون جایی که رنگ نوشته هام رو درست کنم و همینجور هم صفحه مونده و کاری نمیکنه
امیدوارم درست شه و مجبور نشم یه کاری بکنم که همه ی پستم بره.
هرکاری میکنم نمیشه...
آخه این شکلکا چرا گریه نداره که گریه کنم؟
موفق باشین.دوباره پیشم بیاین
فعلا خدانگهدار

سلام اهو کوچولو.. انشالله مشکل کامپیوترت حل بشه.. مرسی بابت توجهت..

آزاده عاشق لی جونکی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

سمانه گــــــــلم...
امروزنظرموبخوای بهت میگم بهترینش آشپزا بعدشم دلقکا
شعراشون خیلی باحال بووووووووووووود......بعدشم اینکه هیچ کدوم از ایتماضعیف نبودنراستی منم تولدمیناجونو تبــــــریک میگم...
آخرشم اینکه دوستـــــــــــت دارم عـــــزیزم.....

سلام عسلم.. خوبی؟؟ مرسی مثل همیشه ان تایم ان تایمیا.. ایول داری.. مرسی.. اصلا اون سوال ضعیف ترینها رو باید بردارم.. اخه خوب به تبع اونی که کمترین رای رو میاره انگار میکنیم ضعیفترینه دیگه درسته؟؟؟

انی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.anahita.blogfa.com

سلام خانمم .بعد از مدت ها تونستم فیتیل رو ببینم اونمفقط اخرشو اون نمایشه اشپزی راستی ببین من خونه به خونه رو می بینم ولی...................
فیتیله رو نه چون..........خوابم
اه نخند .نخند دیگه چی کار کنم خوش خابم دیگه

سلام خانومی؟؟ من نمیخندم.. خوابت نوش جونت به همه ی دوستای خوش خوابم اینو میگم.. واقعا نوش جونتون.. اخه بعضی وقتا نمیشه جلوی خواب شیرین رو گرفت درسته؟؟ مرسی که اومدی.. همین که به فکرمی یه عالمه ارزش داره دوستت دارم..

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام عزیزم
مرسی به خاطر لطفتمیتونی ایمیلتو برام بفرستی؟ که من از روی کتاب فتوشاپ اون قسمتشو اسکن کنم برات بفرستم.البته اگر برات ممکنه عزیزم.چند تا هم از این عکسا برات بفرستم شاید کمکت کنه و بتونی استفاده کنی.آخه من از خیلی سایتا این عکسارو در میارم.ولی همشونو دارم که برات بفرستم
خیلی دوستون دارم .بووووس بووووووووووووس

سلام سارا جونم. مرسی مرسی.. حتما . اخ جون صبر و قرار ندارم تا زودتر یاد بگیرمش.. دوستت دارم..

ریحان جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام سمانه خانم
ببخشید که جواب نظر سنجی پنجشنبه و جمعه رو ندادم
بهترین نمایش قاطینگا و پاتینگا بودینگا چون خیلی بامزه بودینگا
ضعیف نداشتنینگا
تولد خواهرتون مینا خانم هم تبریک میگم همینطور روز جهانی کودک رو به معین کوچولو
دوستتون دارم تا اون بالا بالا ها

سلام ریحان خانومی.. مرسی عزیزم.
راستی مینا جون خواهر خودم نیست اما مثل خواهرم دوسش دارم.. اسم خواهر خودم سرونازه..

ساناز جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام سمانه جون
چه خبرا ؟؟؟؟؟؟؟
راستی امروز اگه وقت کردید اون طرح های اتاق عمل رو هم با شادی بخونید تا ببینیم چی کار میشه کرد اگه وقت هم نکردید مسئله ای نیست ولی من از فردا میرم دانشگاه دیگه تا سه شنبه وبلاگ نمیام....

اما جواب سوالها به نظرم قشنگترینشون قاطینگاو پاتینگا بود هم به خاطر آموزنده بودن هم به خاطر اجرای قشنگ عموها...(اتفاقا منم میخواستم دیشب همین طرح رو بهتون بدم که روش فکر کنیم البته نه به این قشنگی !!! )
به نظر من آیتم دامپزشک جندان جالب نبود چون هیچ تحرک و انرژی نداشت. نه اینکه بد باشه نه ولی کار عموها خیلی بهتر از این حرفاست. ولی در کل با وجود اینکه برنامه از اصفهان پخش میشد و مسلما مشکلات وجود داشته ولی عموها کم نذاشتند این نشون دهنده اینه که چقدر تو کارشون خبره و حرفه ای عمل میکنند.
وبلاگت هم عالیه و هیچ ایرادی نداره ....
ممنون گلم

سلام عزیزمی..
مرسی عسلم.. دوستت دارم.. نظراتت مثل همیشه حرف نداشت.. همیشه لذت میبرم میخونمشون.. امروز حتما ترتیب اون چند تا نمایش باقیمونده رو میدم .. از نظر من که کامل بودند ..ددر هر صورت تا فردا میفرستمشون البته با تایید شما..

شادی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:05 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلااااااااام.خوفی؟
به نظر من بهترین نمایش.......(بذار فکر کنم.....)اخبار بود..چون خیلی مدلش جدید بود ..خیلی حیونا بانمک بودن..بعدش آشژزی...بعد....از دلقک ها زیاد خوشم نیومد به دلیل نداشتن دیالوگ ولی ضعیف نبود...دیگه همین..منم همچنان درگیر آپلود کردن عکس هستم...اما دریغ از یک عکس
هنوز آپ نکردم...شایدم آپ کنم ولی عکسارو فردا پس فردا بذارم تو وب
دوستت دارم هوارتا

سلام قربونت بشم.. کجایی هانی i miss you
چند روزه با هم سفر نکردیما..
مرسی بابت جوابها..

سلام سمانه خانم.همانطور که قول داده بودم هر وقت فیتیله رو دیدم بیام نظر بدم.به همین خاطر میخوام به قولم عمل کنم. چند بخش از فیتیله رو دیدم

به نظر من بهترین آیتم آیتم قاطینگا و پاتینگا بود

چون واقعا خنده دار وجذاب بود اگه دقت میکردین

همه بچه ها داشتن میخندیدن و لذت میبردن.

ضعیفترین هم نداشت.

خیلی خیلی ممنونم..

فاطمه(حبه)!!!!!! جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ب.ظ

سمانه جونم ما تو ازمایشگاه ژنتیک بیشتر جنسیت مگسهای سرکه رو بررسی میکنیم و روی کروموزومهای اونها و خصوصیاتشون کار میکنیم
در مورد مورچه ها هم باید بگم که من هم خودشون و زندگیشون رو خیلی دوست دارم و همیشه ارزو میکنم که بعد از مرگم لقمه ی لذیذی براشون باشم
در مورد اینکه دکتر میشم یا مهندس هم باید بگم که اگه قصد ادامه تحصیل نداشته باشیم که میکروب شناس میشم به امید خدا اما اگه خدا کمک کرد و تونستم ادامه ی تحصیل بدم یه دکتر به دکترهای بیکار این کشور اضافه میشه


بچه ها من میدونم عمو قناد کجا رفتن عمو قناد تو جزیره ی قاطینگا و پاطینگا کرفتار شده و اون دوتا موجود با مزه حسابی با عمو قناد خودشون رو سرگرم میکنن حالا فکرشو بکنید امروز ناهار عمو قناد رو پشت کرگدن سرو کردن و اخرین اخبار رسیده در مورد عمو هم اینه که الان چند ساعته داره دنبال کرگدن میکنه تا بتونه غذاش رو بخوره
اخی طفلی عمو قنادم خدا کنه پروفسور فیتیله زودتر از اسارت قاطینگا و پاطینگا نجاتش بده

سلام حبه خانم.. لطفا شما یکم بیشتر فکر کن.. اقا گرگه میخواد منو بخوره این یک.. دو اینکه الان موبایل قاطینگا رو میگیرم ببینم از عمو قناد خبر دارن یا نه؟؟خوب بهت خبرشو میدم.
بابت توضیحاتت ممنون .. ان شالله همیشه زنده باشی..

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

این چه حرفیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اتفاقا من عاشق فتوشاپ و اسکن و هر چیزی که مربوط به عکس و عکاسی و کامپیوتر بشه ام.تازه عاشق دوستای خوبمو فرشته های کوچولوشونم.الان برات یه چیزی درست کردم میفرستم ببین تا من اینارو برات میل کنم.هر چیزیم که میفرستم با عنوان khale sara میفرستم

مرسی مرسی مرسی وای برم ایمیلمو چک کنم.. دارم ذوق مرگ میشم..

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

خواهش می کنم
انجام وظیفه است....
پایدار باشید...

دوستت دارم..

پرستووو جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ http://parastoooo.blogfa.com

سلام سلام ... من اینبار از اون دامپزشک فیتیله ای خوشماومد و البته ترنه های برنامه هم خیلی قشنگ بودن

سلام خانومی.. مرسی بابت نظرت.. موفق باشی..

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

آره عزیزم.۲ نفر تا حالا بهم گفتن شبیه شبنم قلی خانی یا همون مریم مقدسم.
من برات ۲ تا میل زدم.نرسید؟راستی ببخشید دیر جواب دادم داشتم اسکن میکردم.اسکنرم نمیدونم چرا نصفه میگرفت صفحه هارو.ولی درستش کردددددددددم

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

عزیزم الان باید ۴ تا میل برات رسیده باشه.رسید؟

نرسید(( ناراحت))

ثمین جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

OVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVE
OUILOVYOUIL ****** VEYOU ****** ILOVEYOUILO
OVEYOUIL *********** L *********** OUILOVEY
YOUIL *************** *************** YOUIL
UILO *********************************** VE
EI ************************************* IL
V *************************************** O
O *************************************** L
E *************************************** U
YO ************************************* IL
YOUI *********************************** EY
OVEYO ******************************* LOVEY
OVEYOUIL *************************** ILOVEY
UILOVEYOU *********************** UILOVEYOU
VEYOUILOVEYOU ***************** YOUILOVEYOU
YOUILOVEYOUILOV ************* LOVEYOUILOVEY
UILOVEYOUILOVEYOU ********* LOVEYOUILOVEYOU
LOVEYOUILOVEYOUILOV ***** ILOVEYOUILOVEYOUI
EYOUILOVEYOUILOVEYOU *** YOULOVEYOUILOVEYOU
VEYOUILOVEYOUILOVEYOU * VEYOUILOVEYOUILOVEY

سلام ثمین جون منم همینطور دوستت دارم..

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

کجا رفتی پس؟ایمیلها رسید؟

ثمین جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام گلم
خوشحالم که امروز کلاس نداشتم و شرمنده گلم نشدمعزیزم امروز خیلی نمایشها خوب بود مخصوصا که یه عالمه شعر برای اصفهان داشتمن ایتم های اخبار فیتیله ای مخصوصا اخبار اقا شیره رو دوست داشتم بعد قاطینگا و پاتینگا بعد آشپزی رو خیلی دوست داشتم چی بگم چی شد من همشون رو دوست داشتم میدونی سمانه جون نمایش ضعیف نداره به نظر من
دوست دارم خیلییییییییییییی زیییییاددد مواظب خودت و معین جان هم باش بابای

مرسی گلم خیلی دوستت دارم..

ثمین جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام گلم من میخوام اسم و..... بدم برای ارسال نامه به مدیریت
نام و نام خوانوادگی:الهه(ثمین) یادگاری۱۹ ساله
۲-فرناز یادگاری ۱۳ ساله ۳-رسول یادگاری ۲۵ ساله۴- مهری سلیمانی ۳۴ ساله۵-سعید یادگاری ۴۰ ساله اینهم اعضای خونوادم که همگی موافقیم برای ارسال نامه
دوست دارم راستی از اصفهانیم
بابای گل من

اخی چه جالب پس اصفهانی هستید.. خوش بحالتون حتما کلی اونجا شلوغه.. جای منو خالی کنید..

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ب.ظ

نه بابا عزیزم چرا بترسی! الان میفرستم کاری نداره که.یه دکمه رو میزنم دیگه

مرسی نمیدونم حالا این یاهو چه مرگش شده بالا نمیاد اما از طریق مسنجرم که هیچ پیغامی نیومد.. مرسی منتظر میمونم مریم مقدس من..

ثمین جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سمانه جان احساس خوبی دارم که الان شما ان لاین هستی و یکی یکی نظر هامو تایید میکنی خیلی دوست دارم سمانه جان
راستی این عکسای خوشگل رو از کجا میاری میگذاری تو وبت ؟ مخصوصا اون دو تا فرشته که خیلی خوشگلن مثل سمانه جون خودم

عزیزم روشون کلیک کنی میری توی سایت البته رو بعضیهاشون میتونی برگردی پستهای دیگمو هم ببینی خوب؟؟ حتما موفق میشی..

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

فرستادم.رسید سمانه جون؟

نوک طلایی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:29 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خانم
مرسی که من رو از یاد نبردید و خبرم کردید .
من امروز هم برنامه رو دیدم و به نظر من آشپزی - پاطینگا - دندان پزشکی فیتیله ای خوب بود .
ولی به نظر من ضعیف ترین برنامه اون دو تا دلقک بود که به نظر من به خاطر حرف نزدن ( پانتومیم کردن ) زیاد جلب توجه نمی کردند .
راستی من یه سوال داشتم : شما شاعر برنامهء فیتیله هستید ؟؟
راستی تا یادم نرفته من هم تولد مینا جون رو بهش تبریک می گم و روز جهانی کودک رو هرچند می دونم دیر شده ولی به پسر گلتون و تمام بچه های جهان تبریک می گم . امیدوارم که بچه ای تو دنیا دیگه پیدا نشه که به خاطر یک لقمه نون هلاک باشه و همیشه دلش بی غم باشه . آمین
خیلی دوستون دارم سمانه خانم و عمو ها

سلام نوک طلاییه عزیزم.. خانوم کوچولوی نانازی.. مرسی .. افرین به تو..
نمیدونم چرا همچین فکری کردی اما نه من حتی نمیتونم یه خط شعر بگم..
من فقط یه طرفدارم همین.. فیتیله یه برنامه ی بینظیره.. و پسرم عاشق این برنامست.. تاثیر های زیادی گرفته و من هر چی براش تلاش کنم کمه..
مرسی خانومم. بازم بیا پیشم..سلام به مامان و خواهر گلت برسون.. پرنسس کوچولو رو میگم..

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:42 ب.ظ

عزیزم برو میلتو چک کن

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ

هستی سمانه جون؟الان یه چیزایی واسه معین جون درست کردم برات میل میکنم.بدو برو چک کن

اره هستم گل من.. حسابی شرمندم کردی به خدا.. خیلی مهربونی.. نمیدونم این صفحه ی یاهوم بالا نمیاد.. الان دوباره میرم.. دوستت دارم..

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ب.ظ

آره صفحه ی یاهو مشکل پیدا کرده.واسه منم همین جوریه.توی گوگل بزن فقط یاهو .بعد که داد توی اون گزینه هایی که پیدا کرده yahoo mail رو بزن میره توی صفحه ی ایمیلت.
بعد راجع به CS2 و CS3.مال منم CS3 هست ولی برنامه هاش با هم فرق نداره یعنی اون تغییراتش اینقدر ریزه که مشخص نیست.توی سی دی این کتاب فقط فایل هایی هست که هر کدوم یه درسه.یعنی برنامش نیست.فقط آموزششه که باید توی برنامه ی خودت که نصب هست روی کامپیوترت این فایل هارو باز کنی و روی انها کار کنی که یادت میده.ولی فایل ها توی CS3 هم باز میشه.
راستی ایمیلتو دیدی؟۲ تا دیگه هم دارم برات میفرستم

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:55 ب.ظ

نه بابا این چه حرفیه!!!!!!!!!!منم بعضی وقتا از این کارا ازم سر میزنهاینقدر که فکر آدم مشغولهمنم دوستتتتتتتتون دارررررررم

سارا(مامان تارا) جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ http://tara-2005.blogfa.com

سلام سمانه جون شرمندتم که هنوز نامه رو تایید نکردم وبلاگت باز نمیشد الان دوباره سرزدم شانسی باز شد و چه سریع نظراتت هم باز شدچقدر قشنگ شده وبلاگت
راستی من همیشه فرصت نمیکنم کامل ببینم ولی همون چند دقیقه ای که میبینم واقعآ از اجرای عموها کیف میکنم اگه آزادیشون بیشتر بود واقعآ کولاک میکردن...
بنظر من همیشه قاتینگا-پاتینگا یه چیز دیگه اس واقعآ همه کلی میخندن
ببوس معین

سلام خانومی.. مرسی عزیزم.. تارا کوچولوی نانازی رو ببوس .. بابت تاییدها و نظرات خیلی خیلی ممنون..

[ بدون نام ] جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ب.ظ

مشخصات تارا رو گذاشتم اشکالی داره!!!!؟؟؟؟
تارا فرقانی
۳ ساله
تهران
راستش منم از برنامه ه ا وکارتونای بین برنامه خیلی بدم میاد اصلا گاهی یادم میره داشتم فیتیله میدیدم!!!!

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

چشم چشم چشم فرستادم.بدو برو ببین

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ

با عرض شرمندگی مجدد از مزاحمت مجدداین ایمیلهای من رسید؟

مهدیه.ک جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:54 ب.ظ http://shaparak71ghasedak52.blogfa.com

سلام تولدمیناجون روبهت تبریک میگم.
مثل همیشه آپت عالی بود.

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

باشه عزیزم .من تا ساعت ۲ - ۳ هستمفقط میخواستم ببینم رسید یا دوباره بزنم.پس هر وقت تونستی ببینی به منم خبر بده.
فعلا...

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام آپ هستم
همراه با خبرای جدید

آرامه جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ http://nana-2008.blogfa.com

سلام
چطوری

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام عزیززززززززم
وای توروخدا شرمندم نکن.کاری نکردم.تو فقط دعا کن من و سالارم زودتر مشکلمون حل شه و زودتر بریم سر خونه زندگی خودموندر مورد کلیپا ام که من چون رشته ام انیمیشن هست زیاد از این برنامه ها که اینجور سرگرمیارو داره دارم.البته باید اعتراف کنم که بیشتر به خاطر عشقیه که به نی نی ها دارمااگر هنوز ندیدی ؛ این دوتا یکیش مال تولده(که شرمنده من سن دقیق معین جونو نمیدونستم)یکیشم مثلا نی نی رفته تفریح.همش کارتونیه فقط معین جون صورتش روی یه بدن طراحی شده.
میخواستم ازم یه یادگاری براتون بمونهآهان راستی ازاون عکسهای کارتونی خیلی خیلی مونده هاااااااااا.بازم برات میفرستم عزیزم.
دیگه ام نگی شرمنده شدی و ایناهااااااا.ناراحن میشم.پس دوستی به چه درد میخورهراستی شما تهرانید ؟ قرار وبلاگی که بچه ها میذارن نمیاید؟
درضمن معلومه که معین کوچولو میخواد پیشش باشییییییییییی.مامان به این خوبی و گلییییییییی هر وقت تونستی بیا وب و جواب بده عزیزم.آدم که نی نی دار میشه دیگه وقتش مال خودش که نیست مال اون فرشته ی کوچولو ء.
فعلا....

ایشالله مریم مقدس من.. ایشالله هر چه زودتر با سالار عزیزت برید سر خونه و زندگیتون..
مرسی خیلی لطف کردی .. تو وبت نوشتم برات.. تهران هم نیستیم وگرنه ابان هم تولد رژینه حتما میوومدم و تو تمام قرارای نینی سایتی شرکت میکردم..
ایشالله یه روز افتخار دیدن روی ماهت نصیبم بشه..بوس...

زهرا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ق.ظ http://tahamaloos.persianblog.ir

سلام
خوبی سمانه جون وبت رادیدم خیلی قشنگ بهمن هم سری بزن

سلام زهرا جان.. ممنون از لطفت.. بهت سر زدم..

زهرا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ق.ظ http://tahamaloos.persianblog.ir

سلام عزیزم نه هنوز به سال نرسیده تازه ۹ ماهش

سارا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام عزیزم
نه بابا خواب نبودمدیشب تا ۳:۳۰ بیدار بودم صبحم ۷ پاشدم رفتم دانشگاه.اونوقت شانسو ببین توروخداااااااااا!!!!!! استاده نیومد برگشتیم خونه.ولی بعد که برگشتم کسی ام خونه نبود دلی از عذا درآوردم یه کم خوابیدممنم اینترنتم حجمیه ولی نه ۱ گیگ.۱ گیگ زود تموم میشه آخه میدونی که حتی سایتهارم باز میکنی چون داره لود میشه کم میکنه از حجم آدممال من ۳ گیگه.خوبم میکشه تا آخر ماه.من در روز کلی از این کلیپا درست میکنم.تازه هی خراب میشه یا خوشم نمیاد دوباره درست میکنم.زیاد نیست حجمش.زودم لود میشه.قرار نی نی سایتی ام آره اون روز که رفته بودیم تیراژه دیدم سمیرا جون داشت صحبت تولد میکرد.ولی من که نی نی ندارممنم تهران نیستم عزیزززززززززمکرجم.ولی چون تازه ۶ ماهه اومدیم کرج بازم همش تهرانم.انگار کوچه بغلیهقرارهای نی نی سایتی ام البته به غیر از تولدا و مراسمشون که مربوط به نی نی دارهاس میرممممممممممممثل اینکه خیلی حرف زدم .ببخشید.
معین جونم ببوساینم مال مامان سمانه جون

سلام .. مریم من.. خوبی؟؟ همیشه شاد باشی.. عکس از هر قرار نینی سایتی که رفتی حتما بزار.. حتما حتما..
چی میخونی؟؟ اره گفتم که منم اسمش یه گیگه اما عملا دو گیگ میشه اونم چون من تقریبا فقط صفحه باز میکنم دانلود کاری زیاد ندارم چرا عکس دانلود میکنم اما نه کلیپ و ویدیو.. دل تو دلم نیست کلیپها رو ببینم.. خیلی دوستت دارم..

سارا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

باشه عزیزم حتما حتما میذارم.من انیمیشن میخونم.آینده نگرم دیگهههههههههه.واسه نی نیم خودم کارتوناشو درست میکنممنم دل تو دلم نیست ببینم خوشت میاد از کلیپا یا نه
خیلی خیلی دوستون داررررررررم

زهرا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ http://tahamaloos.persianblog.ir

سلام عزیزم من با اجازه لینکتون کردم

سپیده.ن شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com

بهترین آیتم مسابقه ی دیویصت سوالی بود.
آیتم بد هم نداشت.
معین کوچولو رو از قول من ببوس.
فعلا

سلام سپیده ی صبح خوبی؟؟ مرسی.. بابت شرکت در نظر سنجی خیلی خیلی تشکر میکنم..

پریسا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ب.ظ http://parisa.persianblog.ir

سلام خوبید
وای نگو از فیتیله آخه من کدوم رو انتخاب کنم همش که خوشکله

سلام ناز گل خانم..
اولا مرسی که بهم سر زدی دما.. شکی درش نیست ولی حکمت این نظر سنجی در اینه که یکی از اونها بهترینبشه.. منتظر نظرات بعدیت هستم..

سارا یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

تولد تولد تولدم مبارکبه روزم

سارا یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

مرسی که بهم سر زدی.به خاطر تبریکتم مرسی.راضی به زحمت نیستم عزیززززززم.الان یه عکس مال تولد امسالم رو هم گذاشتم.تا ۱۰ دقیقه دیگه یه مطلب دیگه ام میذارمعشق آپ کردنم دیگه

اخ جون عکس الان میام..

azita یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam asisam khubi khaleh golam bebakhshin bazam natonestam zot behet sar bezanam vaghan mazarat mikham mer30 nafasam ke behem sar zade asisam mesel hamish khaili fitileh khob bod vaghan az bas hamash zibast man nemidonam kodomesho entekhab konam jomeh celass dashtam naraftam only vaseh fitileh man az dalghaka va ashpazi khaili khosham omad khaili doset darammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm be eshgh u miam net moin juno bebos bye

سلام خانومی.. شرمنده میکنی.. منم دوستت دارم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد